post_IGhashtag_03MAY2018_2

大家見過不少 Instagram #Hashtag Campaign,但要令大家留下深刻印象的有幾多個呢?今年3月 Nike 於韓國就完美展示 IG #Hashtag 可以點型格地玩!

3月份韓國推出限量 Nike Air Max,同香港一樣凌晨時份已有大批潮人(香港的話一半是南亞裔人士)排隊,這次活動的 Agency PostVisual(JWT Group)想到如果可將排隊這事以一個型格的方法在 Instagram 上發生會變成怎樣的呢?於是便想出了 #AIRMAXLINE Campaign。

每人可以在 上創造屬於自己的排隊圖像,之後 Follow 及分享在自己的Instagram上並加上 #AIRMAXLINE,當一 Search #AIRMAXLINE 或 Follow #AIRMAXLINE 可以見到一條有特色又可代表 Nike 街頭文化的隊。唔講咁多,直接睇片!